Garantie op je ISO Stijltang, Krultang of Föhn

Levenslange Garantie voor je ISO Stijltang, Krultang of Föhn

Hoe vervelend is dit: Je hebt een mooie ISO stijltang, krultang of föhn gekocht en hij gaat stuk door een fabrieksfout.

Gelukkig biedt ISO een standaard garantie van 1 jaar (die heb je sowieso!) én kun je gebruik maken van een levenslange garantie.

Maar hoe kom je in aanmerking voor die levenslange garantie? En hoe maak je hier aanspraak op? In deze blog leggen we je dat haarfijn uit!

 

Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor de levenslange garantie van ISO?

Recht op de 1-jarige standaard garantie heb je sowieso en meestal via de webshop waar je de ISO tool hebt gekocht. De levenslange garantie heb je echter niet zomaar en kun je alleen via ISO Professional verkrijgen. Daarvoor dien je het volgende te doen:

  1. Registreer jezelf hier binnen 30 dagen na de aankoop van je product.
  2. Na registratie ontvang je per e-mail een registratiecode.
  3. Bewaar de registratiecode, het aankoopbewijs en de originele verpakking!

 

Let dus op: om in aanmerking te komen voor de levenslange garantie voor je ISO stijltang, krultang of föhn, dien je je tool binnen 30 dagen te registreren!

Je kunt deze garantie daarna niet meer bijkopen. In de doos van alle ISO stijltangen, krultangen en föhns zit overigens een Engelstalig boekje waarin staat dat bijkopen van garantie mogelijk is. Dit geldt echter alleen voor de Verenigde Staten van Amerika en niet voor Nederland.

Tevens kan alleen de persoon die zich heeft geregistreerd voor de levenslange garantie aanspraak maken op de service. Deze garantie is dus persoonsgebonden en kan niet worden overgedragen.

Bovendien heb je op de ISO Professional EZ Curler en de Cordless Rose geen levenslange garantie.

 

Hoe maak ik aanspraak op de standaard ISO garantie?

Om aanspraak te maken op de standaard garantie heb je (een kopie van) het aankoopbewijs nodig en dien je de aanvraag in te dienen bij de winkel waar je de ISO tool hebt gekocht. De procedure verschilt per winkel. Heb je je ISO stijltang, krultang of föhn bij Haarshop.nl gekocht en wil je aanspraak maken op je garantie? Volg dan onderstaande stappen:

  1. Vul dit garantieformulier in.
  2. Neem contact op met onze klantenservice, zodat we je een antwoordnummer kunnen geven voor het gratis retourneren van je defecte ISO product.
  3. Stuur het ingevulde retourformulier, het defecte product in originele verpakking, een kopie van het aankoopbewijs (je factuur) en een korte uitleg over het defect samen in een doos op naar het antwoordnummer. Mocht je huidige adres afwijken van het adres op je aankoopbewijs, geef dit dan aan bij de uitleg.

Zodra we je ISO stijltang, krultang of föhn ontvangen hebben, sturen we je product op naar ISO Professional, om deze te laten controleren en repareren. Dit kan maximaal 4 weken duren (meestal gaat dit veel sneller), afhankelijk van vakantieperiodes.

Als ISO Professional je tool niet kan repareren, krijg je sowieso een nieuwe. Deze komt eerst binnen bij ons, en wij sturen deze vervolgens naar jou toe. Zodra wij deze afgeven aan de bezorger, ontvang je een verzendbevestiging.

 

Hoe maak ik aanspraak op de levenslange ISO garantie?

Om aanspraak te maken op de levenslange garantie heb je de registratiecode, (een kopie van) het aankoopbewijs en de originele verpakking nodig en dien je de aanvraag in te dienen bij ISO. De procedure bij ISO verloopt als volgt:

  1. Stuur een e-mail naar info@isobeautynederland.nl met de uitleg van je klacht.
  2. Vervolgens ontvang je van ISO een e-mail met retourformulier en instructies.

Heb je nog vragen over de garantie omtrent ISO? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 026-3210966 of via klantenservice@haarshop.nl.