Omruilen

Kan ik mijn artikelen omruilen?

 

Het is niet mogelijk om je artikelen om te ruilen. Uiteraard kun je de artikelen wel retourneren. Kijk hiervoor op de pagina retourneren.

 


Hoe kan ik mijn product omruilen?

 

Dit proces bestaat uit 2 stappen:

  1. Een of meerdere producten retourneren.
  2. Je nieuwe, gewenste producten bestellen.

Stap 1:

Ten eerste kun je dit Retourformulier invullen. Deze voeg je vervolgens met het product en eventueel een kopie van je aankoopbewijs in een verzenddoos. Indien je de doos waarin het product is bezorgd en bijgaand beschermmateriaal hebt weggegooid, dien je zelf een vervangende doos en beschermingsmateriaal te vinden. De doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product stuur je goed verpakt op naar:

Haarshop.nl

t.a.v. Afdeling Klantenservice

Ratio 16-B

6921 RW Duiven

Haarshop.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Haarshop.nl aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

Zodra we je product hebben ontvangen en gecontroleerd, maken we een creditnota en krijg je je geld terug.

Stap 2:

De laatste stap is simpelweg het bestellen van het nieuwe, gewenste product. Kom je met deze bestelling niet boven de €35,- uit? Neem dan vóórdat je bestelt even contact op met onze klantenservice via 026-3210966 of klantenservice@haarshop.nl (Je kunt hen bereiken op werkdagen van 9:30 tot 17:30). Zij zullen je een kortingscode geven zodat je geen verzendkosten voor je nieuwe product hoeft te betalen. Op het moment dat wij het nieuwe product versturen, ontvang je per e-mail de verzendbevestiging.

 


Wanneer ontvang ik mijn nieuwe product?

 

Als je bij ons een product omruilt, dan komt het er uiteindelijk op neer dat:

  1. Je een of meerdere producten terugstuurt.
  2. Wij die na ontvangst aan je terug betalen.
  3. En jij vervolgens weer een nieuwe bestelling kunt plaatsen.

Als je een nieuw product op werkdagen bestelt voor 22:00 uur en het is op voorraad, dan heb je het product de volgende dag al in huis.

 


Ik heb een product van jullie besteld bij bol.com en wil deze omruilen. Wat nu?

 

Ga naar bol.com, log in met je bol.com account en ga naar 'Bestellingen'. Zoek hier de bestelling op en kies voor 'Start Retouraanvraag' (dit staat achter het artikel). Kies bij afhandeling voor 'Omruilen voor vervangend artikel'. Doorloop vervolgens de retouraanvraag en je ontvangt tevens de retourinstructies.

Het product dat je wil omruilen, dien je altijd terug te sturen naar:

Haarshop.nl

t.a.v. Afdeling Klantenservice

Ratio 16-B

6921 RW Duiven

Haarshop.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Haarshop.nl aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

De retourzending wordt door ons binnen 3-5 werkdagen verwerkt.