Ogé Exclusive: Garantie en Levenslange Ondersteuning

Ogé Exclusive is de nieuwste aanvulling op ons assortiment van kwalitatief hoogwaardige stylingtools. Ondanks de kwaliteit kan er onverhoopt altijd iets door een fabrieksfout kapot gaan. En in dat geval wil je natuurlijk weten of je aanspraak kunt maken op de garantie en wat je daar voor moet doen.

In dit blog leggen we je haarfijn uit hoe de Ogé Exclusive garantie werkt!

Welke garantie biedt Ogé Exclusive?

Op de volgende elektronische stylingtools...

...biedt Ogé Exclusive 2 soorten garantie:

  1. Standaard: 1 Jaar Garantie
  2. Aanvullend: 2 Jaar Garantie + Levenslange Ondersteuning

Als je jouw Ogé Exclusive elektrische tool koopt en vervolgens geen actie onderneemt, heb je bij fabrieksfouten standaard recht op 1 jaar garantie. Dit jaar gaat uiteraard in vanaf de aankoopdatum.

Wanneer je binnen 30 dagen na aankoop je Ogé Exclusive stylingtool hier registreert wordt je garantie uitgebreid. Je krijgt dan bij fabrieksfouten in totaal 2 jaar garantie (ook vanaf aankoopdatum) én een levenslange ondersteuning vanuit Ogé Exclusive zelf.

Wat houdt die levensondersteuning in? Als je tool na 2 jaar door fabrieksfouten kapot gaat zal Ogé Exclusive het GRATIS proberen te repareren of een onderdeel vervangen. Is dit niet voldoende? Dan kun je een nieuwe kopen tegen een kleine vergoeding:

  • Bij tools tot €150,- betaal je slechts €30,-
  • Bij tools boven de €150,- betaal je €49,-

Wel goed om te weten: Ogé Exclusive zal alleen bij fabrieksfouten ondersteuning bieden. Denk hierbij aan een bepaalde temperatuur die niet meer behaald wordt of een tool die helemaal niet meer warm wordt.

Hoe maak ik aanspraak op Ogé Exclusive Garantie?

Om aanspraak te maken op je Ogé Exclusive garantie heb je het aankoopbewijs en de originele verpakking nodig. Daarnaast dien je je stylingtool bij een officieel verkooppunt te hebben gekocht (Ja, Haarshop.nl is een officieel verkooppunt!).

Ogé Exclusive geeft zelf aan dat je altijd het beste kunt mailen naar info@oge-exclusive.com om te vragen of de winkel waar jij jouw tool gekocht hebt een 'official reseller' is. Sterker nog, dit kun je misschien zelfs beter doen vóórdat je jouw Ogé Exclusive tool wil kopen, zodat je zeker weet dat je probleemloos aanspraak kunt maken op de Ogé Exclusive garantie!

Terug naar de garantie.

Als je jouw Ogé Exclusive stylingtool bij ons hebt gekocht, mag je gerust contact opnemen met onze klantenservice. Wij dienen dan als doorgeefluik naar Ogé Exclusive.

Maar als je zo snel en zo efficiënt mogelijk geholpen wil worden, kun je het beste rechtstreeks Ogé Exclusive een e-mail sturen (info@oge-exclusive.com) of op deze pagina hun contactformulier invullen om aanspraak te maken op je garantie. Geef daarbij in ieder geval je garantiecode door. Deze staat opje stylingtool.

Dit is het adres waar je de tool NA mailcontact naartoe kunt sturen:

Ogé Exclusive
Twentepoort Oost 55B
7609 RG Almelo

Ogé Exclusive kopen

Misschien wilde je wel een Ogé Exclusive tool kopen, maar had je nog vragen over de garantie. We hopen dat we je vragen met dit blog hebben opgelost. Zo niet, stel dan gerust je vraag in de reacties. Zo wel, dan kun je via onderstaande knop Ogé Exclusive bestellen.

OGÉ EXCLUSIVE KOPEN ›

 

Mis je nog bepaalde informatie of klopt er volgens jou iets niet aan de informatie? Dan horen we dat natuurlijk ook graag in de reacties!