Betalen

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

Als je als betaalmethode hebt gekozen voor Billink, dan betaal je achteraf. Dus na het ontvangen van je bestelling. Mocht je dit na 14 dagen nog niet hebben betaald, dan stuurt Billink je een betalingsherinnering. De eerste en tweede herinnering ontvang je per e-mail, de derde per post.

 

Heb je al wel betaald, maar toch een betalingsherinnering ontvangen? Dan zouden we je vriendelijk willen vragen om contact op te nemen met Billink.

Hoe kan ik met een kortingscode betalen?

Wanneer je naar je winkelmandje gaat, dan zie je links onder je producten een invoerveld met 'Kortingscode'. Daar kun je je kortingscode invullen en vervolgens op 'Invoeren' klikken. Vanaf dat moment wordt je korting direct verrekend en kun je verder met bestellen. Let wel: je kunt maar 1 kortingscode tegelijk invullen.

Hoe kan ik bij Haarshop.nl betalen?

We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die gebruik maken van de meest betrouwbare systemen. Hieronder vind je alle mogelijke betaalmethoden binnen Nederland en België terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past.

 

Vooraf betalen: iDeal (Binnen Nederland)

Gemakkelijk en veilig, betalen via iDeal. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

 

Vooraf betalen: Creditcard (Wereldwijd)

Je kunt met creditcard (Mastercard, Visa of American Express) direct betalen, een snelle en veilige betalingsmogelijkheid.

 

Vooraf betalen: PayPal (Wereldwijd)

Ook kun je direct betalen met het saldo dat op je PayPal-account staat. PayPal is als het ware een extra rekening van jezelf, maar dan online. Het voordeel hiervan is dat je geen pasje, Randomreader of ander object hoeft te pakken als je wil betalen. Je logt simpelweg in via je PayPal-account en betaalt in slechts enkele stappen met je PayPal-saldo. Je hoeft dus ook geen financiële gegevens op te geven.

 

Vooraf betalen: Bancontact / Mister Cash (Binnen België)

Mister Cash, ook wel Bancontact genoemd, is een veilige, vertrouwde en gemakkelijke betaalmethode waarbij de betaling direct wordt uitgevoerd en wordt bijgeschreven. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

 

Vooraf betalen: Overboeking (Binnen Europa)

Kies je voor deze optie, dan word je via onze site naar de beveiligde pagina van het betaalplatform van Pay geleid. Hier krijg je de betalingsgegevens te zien, zoals de bankrekening, het betalingskenmerk, enzovoorts. Vervolgens betaal je met deze gegevens via bijvoorbeeld Internetbankieren aan Pay. Zodra je betaling binnen is, sturen we je bestelling op. Het kan enkele werkdagen duren voor je betaling is verwerkt als je kiest voor deze betaalmethode.

 

Let op: maak het bedrag niet over naar de bankrekening van Haarshop.nl, maar naar de bankrekening van Pay. Deze bankrekening krijg je te zien in het bestelproces.

 

Let op: Vermeld ook altijd het unieke betalingskenmerk bij de overboeking!

 

Achteraf betalen: Billink Factuur (Binnen Nederland)

Eerst je bestelling ontvangen en daarna betalen? Dat kan als je kiest om op rekening te betalen met een Billink Factuur. Je ontvangt je factuur via e-mail na ontvangst van je bestelling. Deze dien je binnen 14 dagen aan Billink te voldoen zoals aangegeven op de factuur. Door deze betaalmethode te kiezen ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Billink.

 

Achteraf betalen: Onder Rembours (Binnen Nederland)

Als je Onder Rembours wil betalen, dien je je bestelling door te mailen naar onze klantenservice (info@haarshop.nl). Onze medewerkers controleren altijd telefonisch of je bestelling volledig en correct is doorgekomen. Kies je voor betaling Onder Rembours, dan betaal je €9,95 extra aan rembourskosten én dien je met je bestelling boven de €30,- uit te komen. Bij betaling onder rembours betaal je contant bij aflevering aan de pakketbezorger van PostNL.

 

Voor andere landen dan Nederland en België zijn er ook nog enkele andere veilige betaalmethoden.

 

Hoe komt het dat mijn kortingscode niet werkt?

Dit kan een van onderstaande oorzaken hebben:

 

  1. De code is onjuist ingevuld.
  2. De code is verlopen.
  3. Voor sommige kortingcodes is een minimale orderwaarde nodig. Wellicht is je huidige orderwaarde te laag, waardoor de code niet wordt geactiveerd.

 

We willen je vriendelijk vragen om onderstaande te proberen:

 

  1. Controleer of je de kortingscode correct hebt ingevuld.
  2. Als je de kortingscode handmatig invoert, probeer dan eens om de code te kopiëren uit de e-mail.
  3. Controleer in de mail waarmee je de code hebt ontvangen, of de code nog geldig is.
  4. Controleer in de mail waarmee je de code hebt ontvangen, of een minimale orderwaarde vereist is.
  5. Werken bovenstaande oplossingen niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Hoelang is mijn kortingscode geldig?

De geldigheid van je code staat in het bericht dat je tegelijk met de kortingscode hebt ontvangen. Als je die niet meer kunt vinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

 

Voor kortingscodes die je met je verjaardag hebt ontvangen geldt in ieder geval: ze zijn eenmalig te gebruiken en onbeperkt geldig.

Wat zijn de bankgegevens van Haarshop.nl

Bankgegevens:

 

  • IBAN Nummer: NL59RABO0303474939 ten name van Haarshop Professional te Duiven.
  • BIC Nummer: RABONL2U

 

Deze gegevens zijn alleen belangrijk als je:

 

  • Telefonisch of per mail een bestelling doorgeeft.
  • Je bij het omruilen van een product bij moet betalen.

 

Vermeld altijd je BestellingID (deze staat in de e-mail waarin we je bestelling hebben bevestigd) bij je betaling.

Ik krijg een foutmelding bij het betalen. Wat nu?

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.