Bezorgen

Wat zijn jullie verzendkosten?

In de tabellen hieronder vind je per land (of landengroep) de verzendmethodes, verzendkosten en levertijden. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan PostNL.

 

Nederland

Verzendmethode

Bestelwaarde

Bezorgkosten

Levertijd

PostNL

Tot €30,-

€4,95

1-2 werkdagen

PostNL

Vanaf €30,-

Gratis

1-2 werkdagen

 

België, Duitsland & Luxemburg

Verzendmethode

Bestelwaarde

Bezorgkosten

Levertijd

PostNL

Tot €30,-

€7,95 (+ €0,90 per extra kilo vanaf 2 kilo)

1-2 werkdagen

PostNL

Vanaf €30,-

Gratis (Alleen België en Duitsland. Voor Luxemburg wordt bovenstaand tarief doorberekend.)

1-2 werkdagen

 

     

 

Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië & Oostenrijk

Verzendmethode

Bestelwaarde

Bezorgkosten

Levertijd

PostNL

Tot €35,-

€9,95

2-5 werkdagen

PostNL

Vanaf €35,- tot €50,-

€5,95

2-5 werkdagen

PostNL

Vanaf €50,- tot €75,-

€3,95

2-5 werkdagen

PostNL

Vanaf €75,-

Gratis

2-5 werkdagen

 

     

 

Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal & Cyprus

Verzendmethode

Bestelwaarde

Bezorgkosten

Levertijd

PostNL

Tot €35,-

€21,95 (+ €1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-5 werkdagen

PostNL

Vanaf €35,- tot €75,-

€17,95 (+ €1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-5 werkdagen

PostNL

Vanaf €75,- tot €150,-

€14,95 (+ €1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-5 werkdagen

PostNL

Vanaf €150,-

€9,95 (+ €1,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-5 werkdagen

 

     

 

Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland & Estland

Verzendmethode

Bestelwaarde

Bezorgkosten

Levertijd

PostNL

Tot €35,-

€24,95 (+ €2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-6 werkdagen

PostNL

Vanaf €35,- tot €75,-

€19,95 (+ €2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-6 werkdagen

PostNL

Vanaf €75,- tot €150,-

€17,95 (+ €2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-6 werkdagen

PostNL

Vanaf €150,-

€14,95 (+ €2,10 per extra kilo vanaf 1 kilo)

2-6 werkdagen

 

     

 

Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland

Verzendmethode

Bestelwaarde

Bezorgkosten

Levertijd

PostNL

Tot €35,-

€29,95 (+ €2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-8 werkdagen

PostNL

Vanaf €35,- tot €75,-

€24,95 (+ €2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-8 werkdagen

PostNL

Vanaf €75,- tot €150,-

€19,95 (+ €2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-8 werkdagen

PostNL

Vanaf €150,-

€14,95 (+ €2,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-8 werkdagen

 

     

 

Overige Landen

Verzendmethode

Bestelwaarde

Bezorgkosten

Levertijd

PostNL

Tot €35,-

€34,95 (+ €4,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-15 werkdagen

PostNL

Vanaf €35,- tot €75,-

€32,95 (+ €4,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-15 werkdagen

PostNL

Vanaf €75,- tot €150,-

€27,95 (+ €4,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-15 werkdagen

PostNL

Vanaf €150,-

€24,95 (+ €4,90 per extra kilo vanaf 1 kilo)

6-15 werkdagen

 

     
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Binnen Nederland geldt: Op werkdagen vóór 22:00 uur besteld? Dan heb je de bestelling de volgende dag in huis. Bestel je na 22:00 uur? Dan heb je de bestelling binnen 2 werkdagen in huis.

 

Hieronder vind je een overzicht van de levertijden per land. De levertijd begint vanaf het moment dat je bestelling is overgedragen aan PostNL.

 

Land(en)

Levertijd

Nederland

1-2 werkdagen

België, Duitsland & Luxemburg

1-2 werkdagen

Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal & Cyprus.

2-5 werkdagen

Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland & Estland

2-6 werkdagen

Verenigde Staten, Canada, Australië & Nieuw Zeeland

6-8 werkdagen

Overige landen

6-15 werkdagen

Wat is een traceernummer?

Een traceernummer is een unieke code, vrijgegeven door bijvoorbeeld PostNL, waarmee je je bestelling online kunt volgen. Zo kun je zien of je bestelling al is opgehaald, waar die zich nu bevindt en wanneer PostNL verwacht je bestelling te bezorgen. 

Ik heb een onjuist artikel ontvangen Wat nu?

Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

 

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

 

Je kunt het product uiteraard kosteloos terugsturen. Daarnaast zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Dit kun je niet via de webshop doorgeven. Je kunt wel contact opnemen met onze klantenservice om een pakket op een andere dag te laten verzenden.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja. Hieronder vind je een overzicht van alle landen waar wij naartoe versturen:

Afghanistan
Åland
Albanië
Algerije
Amerikaanse Maagdeneilanden
Amerikaans Samoa
Andorra
Angola
Anguilla
Antarctica
Antigua en Barbuda
Argentinië
Armenië
Aruba
Australië
Azerbeidzjan
Bahama’s
Bahrein
Bangladesh
Barbados
België
Belize
Benin
Bermuda
Bhutan
Bolivia
Bosnië en Herzegovina
Botswana
Bouveteiland
Brazilië
Britse Gebieden in de Indische Oceaan
Britse Maagdeneilanden
Brunei
Bulgarije
Burkina Faso
Burundi
Cambodja
Canada
Caymaneilanden
Centraal-Afrikaanse Republiek
Chili
China
Christmaseiland
Cocoseilanden
Colombia
Comoren
Congo-Brazzaville
Congo-Kinshasa
Cookeilanden
Costa Rica
Cuba
Cyprus
Denemarken
Djibouti
Dominica
Dominicaanse Republiek
Duitsland
Ecuador
Egypte
El Salvador
Equatoriaal-Guinea
Eritrea
Estland
Ethiopië
Faeröer
Falklandeilanden
Fiji
Filipijnen
Finland
Frankrijk
Franse Gebieden in de zuidelijke Indische Oceaan
Frans-Guyana
Frans-Polynesië
Gabon
Gambia
Georgië
Ghana
Gibraltar
Grenada
Griekenland
Groenland
Guadeloupe
Guam
Guatemala
Guernsey
Guinee
Guinee-Bissau
Guyana
Haïti
Heard- en McDonaldeilanden
Honduras
Hongarije
Hongkong SAR van China
Ierland
IJsland
India
Indonesië
Irak
Iran
Isle of Man
Israël
Italië
Ivoorkust
Jamaica
Japan
Jemen
Jersey
Jordanië
Kaapverdië
Kameroen
Kazachstan
Kenia
Kirgizië
Kiribati
Kleine afgelegen eilanden van de Verenigde Staten
Koeweit
Kroatië
Laos
Lesotho
Letland
Libanon
Liberia
Libië
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Macao SAR van China
Macedonië
Madagaskar
Malawi
Maldiven
Maleisië
Mali
Malta
Marokko
Marshalleilanden
Martinique
Mauritanië
Mauritius
Mayotte
Mexico
Micronesië
Moldavië
Monaco
Mongolië
Montenegro
Montserrat
Mozambique
Myanmar (Birma)
Namibië
Nauru
Nederland
Nederlandse Antillen
Nepal
Nicaragua
Nieuw-Caledonië
Nieuw-Zeeland
Niger
Nigeria
Niue
Noordelijke Marianeneilanden
Noord-Korea
Noorwegen
Norfolkeiland
Oeganda
Oekraïne
Oezbekistan
Oman
Oostenrijk
Oost-Timor
Pakistan
Palau
Palestijnse gebieden
Panama
Papoea-Nieuw-Guinea
Paraguay
Peru
Pitcairneilanden
Polen
Portugal
Puerto Rico
Qatar
Réunion
Roemenië
Rusland
Rwanda
Saint Barthélemy
Saint Kitts en Nevis
Saint Lucia
Saint-Martin
Saint-Pierre en Miquelon
Saint Vincent en de Grenadines
Salomonseilanden
Samoa
San Marino
Saoedi-Arabië
Sao Tomé en Principe
Senegal
Servië
Seychellen
Sierra Leone
Singapore
Sint-Helena
Slovenië
Slowakije
Soedan
Somalië
Spanje
Spitsbergen en Jan Mayen
Sri Lanka
Suriname
Swaziland
Syrië
Tadzjikistan
Taiwan
Tanzania
Thailand
Togo
Tokelau
Tonga
Trinidad en Tobago
Tsjaad
Tsjechië
Tunesië
Turkije
Turkmenistan
Turks- en Caicoseilanden
Tuvalu
Uruguay
Vanuatu
Vaticaanstad
Venezuela
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten
Verenigd Koninkrijk
Vietnam
Wallis en Futuna
Westelijke Sahara
Wit-Rusland
Zambia
Zimbabwe
Zuid-Afrika
Zuid-Georgia en Zuidelijke Sandwicheilanden
Zuid-Korea
Zweden
Zwitserland

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit kun je niet via de webshop doorgeven. Je kunt wel contact opnemen met onze klantenservice om een pakket op een andere dag te laten verzenden.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL voor het bezorgen van je bestelling.

 

PostNL - Binnen Nederland & naar het buitenland

Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid je pakket in ontvangst te nemen? Dan wordt meestal geprobeerd het pakket af te leveren bij je buren. Als dit het geval is wordt je geïnformeerd door PostNL. Lukt het niet om je pakket af te geven bij de buren, dan wordt de volgende dag nogmaals geprobeerd het pakket bij jou af te leveren. Daarna kun je je pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

 

PostNL Pakjegemak - Binnen Nederland

Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Je product wordt afgeleverd bij het afhaalpunt dat jij opgeeft tijdens het bestelproces. Zo kun je het product rustig ophalen wanneer het jou uitkomt.

 

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace. Wat nu?

Hier kunnen een tweetal dingen aan de hand zijn:

 

  1. Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
  2. Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact op met de klantenservice.
Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?

Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een Postbus adres?

Ja, dat kan uitsluitend met PostNL, mits je niet betaalt met Creditcard of Afterpay. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.

 

Je wordt dan geïnformeerd zodra het pakket klaar ligt, zodat je deze kunt afhalen bij de baliemedewerker.

Ik heb een product van jullie besteld bij bol.com, maar nog niet ontvangen. Wat nu?

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?
  1. We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina's waar je het traceernummer kunt invullen:
  2. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
  3. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op.

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

 

Land(en)

Levertijd

Nederland

1-2 werkdagen

België, Duitsland & Luxemburg

1-2 werkdagen

Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal & Cyprus.

2-5 werkdagen

Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland & Estland

2-6 werkdagen

Verenigde Staten, Canada, Australië & Nieuw Zeeland

6-8 werkdagen

Overige landen

6-15 werkdagen

Kan ik een bestelling laten bezorgen op mijn werkadres?

Ja, dat kan mits je niet betaalt met Creditcard of Afterpay. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.

 

We raden je wel aan om na het plaatsen van je bestelling, contact op te nemen met onze klantenservice en vervolgens de bedrijfsnaam door te geven. Het wil nog wel eens gebeuren dat pakketjes anders teruggestuurd worden.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Je kunt op de pakbon kijken of de aantallen kloppen met de inhoud van je bestelling.

 

  • Als dit overeenkomt, dan staat op de pakbon een 0 achter het niet geleverde artikel. Deze wordt dan later geleverd.
  • Als dit niet overeenkomt, dan staat op de pakbon minimaal een 1 achter het niet geleverde artikel. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om de pakbon en je bestellingID bij de hand te houden.