Contact

Contactgegevens:

Heb je een vraag, suggestie of klacht over een product of dienst van Haarshop.nl? Neem dan nu contact met ons op:

  • E-mail: klantenservice@haarshop.nl
  • Telefoon: +31 (0) 26 321 09 66
  • Fax: +31 (0) 26 321 05 91

Onze klantenservice is bereikbaar vanaf maandag t/m vrijdag van 9:30 - 17:30.

Bestel je liever niet via de webshop, dan kun je je bestelling ook telefonisch of per mail doorgeven of een fax sturen via het bestelformulier. Dit kan wel alleen met een overboeking (vooraf betalen) op de bankrekening van Haarshop.nl. Daarnaast kan het zijn dat de levertijd uitloopt met 2 werkdagen.

Adres:

Haarshop Professional
Ratio 16-B
6921 RW   Duiven
Nederland

Bankgegevens:

IBAN: NL59RABO0303474939
BIC nummer: RABONL2U

Overige gegevens:

Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland onder nummer: 09155717

BTW nummer: NL815256206B01

Haarshop.nl is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Waarborg Organisatie. Je bent hiermee verzekerd van betrouwbaar en veilig online winkelen.

Heb je een klacht?

Dat lossen we graag voor je op! Een klacht over een van onze producten of diensten kun je met ons delen door te bellen met 026-3210966 of te mailen naar klantenservice@haarshop.nl. Onze klantenservice medewerkers zijn op werkdagen bereikbaar van 9:30 tot 17:30. Zij zullen je een binnen 2 of 3 werkdagen een ontvangstbevestiging sturen en in de meeste gevallen ook een inhoudelijke reactie geven.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?

Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)