Annuleren

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Haarshop.nl?

De enige reden waarom wij een bestelling zouden annuleren, is omdat je gewenste product onverhoopt niet meer leverbaar is. Dit komt alleen bij uitzondering voor. En in dat geval lichten we je persoonlijk in.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Hier zijn 2 mogelijke scenario's:

 

  1. Je bestelling ligt nog bij Haarshop.nl.
  2. Je hebt je bestelling al ontvangen.

 

1. Je bestelling ligt nog bij Haarshop.nl.

Als je al wel hebt besteld, maar je product nog niet is verzonden, kun je je bestelling gewoon annuleren. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice.

 

Let op: Heb je het product dat je wil annuleren met een persoonlijke kortingscode gekocht? Geef dit dan aan bij de Klantenservice. Je kortingscode wordt namelijk niet uitbetaald, maar je krijgt wel gewoon een nieuwe persoonlijke kortingscode van ons terug.

 

Is de Klantenservice gesloten? Stuur dan een e-mail (klantenservice@haarshop.nl) of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn.

 

Het kan voorkomen dat je 's avonds een bestelling wil annuleren, maar dat de Klantenservice gesloten is. Dan kan het gebeuren dat je bestelling toch wordt verzonden. In dit geval kun je de bestelling kosteloos terug sturen. Neem hiervoor wel eerst even contact op met onze Klantenservice.

 

2. Je hebt je bestelling al ontvangen.

Als je je bestelling al hebt ontvangen en je wil deze graag annuleren, dan valt dat onder het retourproces. Hier vind je alle informatie omtrent het retourneren van je bestelling.

Ondanks annulering heb ik mijn bestelling toch ontvangen.

In dit geval kun je de bestelling kosteloos terug sturen. We willen je vriendelijk vragen hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice.

Ik wil een bestelling annuleren, maar de klantenservice is dicht. Wat nu?

Het kan voorkomen dat je 's avonds een bestelling wil annuleren, maar dat de Klantenservice gesloten is. Stuur in dit geval een e-mail naar klantenservice@haarshop.nl of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn. Dan kan het gebeuren dat je bestelling toch wordt verzonden. In dit geval kun je de bestelling kosteloos terug sturen. Neem hiervoor wel eerst even contact op met onze Klantenservice.

Ik heb een ander bedrag retour gekregen dan de artikelprijs.

Bij een tijdelijk afgeprijsd artikel

Het kan zijn dat je een tijdelijk afgeprijsd product hebt gekocht, waarvan de prijs nu weer hoger ligt. Je krijgt dan wel het door jou betaalde bedrag terug. Alleen komt dit niet overeen met de huidige verkoopprijs van het product, omdat de korting niet meer loopt.

 

Bij een bestelling met kortingscode

Ook kan het zijn dat je een product hebt gekocht met een kortingscode. Het door jou volledig betaalde bedrag wordt bij annuleren of retourneren dan op je bankrekening teruggestort. De kortingscode wordt echter niet in geld uitbetaald. Wel kun je contact opnemen met onze Klantenservice, om een nieuwe kortingscode te krijgen.

Ik heb een product van jullie besteld bij bol.com en wil deze bestelling annuleren. Wat nu?

Ga naar bol.com, log in met je bol.com account en ga naar 'Bestellingen'. Hier kun je de gewenste bestelling annuleren. Dan kan het gebeuren dat je bestelling toch wordt verzonden. In dit geval kun je de bestelling kosteloos terug sturen. Neem hiervoor wel eerst even contact op met onze Klantenservice.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Vanaf het moment dat we je bestelling hebben geannuleerd, staat je geld weer binnen 3 werkdagen op de bankrekening waarmee je hebt betaald. Dit kan wat dagen verschillen per bank en rondom het weekend. Bij de Creditcard duurt dit 10 werkdagen.