Bestellen

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je de bestelprocedure helemaal hebt doorlopen (d.w.z. dat ook de betaling afgerond moet zijn), wordt je bestelling direct doorverwerkt op onze logistieke afdeling. Een product toevoegen of verwijderen is op dat moment niet meer mogelijk.

    Mocht je er direct na het plaatsen van je bestelling toch achterkomen dat je bijvoorbeeld een verkeerd product hebt besteld, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice om te vragen of zij de bestelling nog kunnen annuleren.

  • Ik heb een foutief afleveradres ingevuld. Wat nu?

    Neem direct contact op met onze klantenservice (bij voorkeur bellen: 026-3210966). Dan zijn er 3 mogelijkheden:

    1. Je pakketje ligt nog bij ons en wij veranderen het adres: niets aan de hand!
    2. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit nog in het bezit: Wij nemen contact op met de bezorger. We vragen of ze het pakketje kunnen afgeven op het juiste adres. Indien dat niet mogelijk is, vragen we of ze het naar ons kunnen terugsturen. Wij sturen het daarna naar jou. Helaas is dit dus niet altijd mogelijk.
    3. Je pakketje is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd: In dit geval kunnen we helaas niets meer voor je doen.

  • Kan ik vanuit het buitenland bij jullie bestellen?

    Ja, dat kan. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten en levertijden anders kunnen zijn dan binnen Nederland. Meer informatie over verzendkosten en levertijden vind je hier. Daarnaast bestaat de kans dat je douane extra kosten aan je in rekening brengt, zoals heffingen en inklaringskosten. Laat je daarom goed informeren door de douane van je land, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

  • Kan ik een product aan mijn bestelling toevoegen?

    Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je de bestelprocedure helemaal hebt doorlopen (d.w.z. dat ook de betaling afgerond moet zijn), wordt je bestelling direct doorverwerkt op onze logistieke afdeling. Een product toevoegen of verwijderen is op dat moment niet meer mogelijk.

    Mocht je er direct na het plaatsen van je bestelling toch achterkomen dat je bijvoorbeeld een verkeerd product hebt besteld, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice om te vragen of zij de bestelling nog kunnen annuleren.

  • Ik wil mijn bestelling als cadeautje laten inpakken. Kan dat?

    Helaas is het niet mogelijk om je bestelling als cadeautje in te laten pakken.

  • Hoe kan ik met een kortingscode betalen?

    Wanneer je naar je winkelmandje gaat, dan zie je links onder je producten een invoerveld met 'Kortingscode'. Daar kun je je kortingscode invullen en vervolgens op 'Invoeren' klikken. Vanaf dat moment wordt je korting direct verrekend en kun je verder met bestellen. Let wel: je kunt maar 1 kortingscode tegelijk gebruiken.

  • Hoe bestel ik iets op Haarshop.nl?

    Een product bestellen op Haarshop.nl doe je als volgt.

    1. Zoek het product dat je wil hebben via de navigatie of zoekmachine.
    2. Leg het product vervolgens in je winkelmandje door op de knop 'In Winkelwagen' te klikken

    Wil je nog verder winkelen? Dat kan. Het toegevoegde product blijft gewoon in je winkelmandje liggen en elk extra product voeg je eenvoudig toe door wederom op de knop 'In Winkelwagen' te klikken.

    Wil je afrekenen? Klik dan in je winkelmandje op de knop 'Ga door naar afrekenen'.

    1. Vul je gegevens in óf log in als je al een account hebt. In dit laatste geval worden je gegevens automatisch ingevuld (controleer wel altijd je adresgegevens!).
    2. Kies de verzendmethode.
    3. Kies de betaalmethode (let op: bij Billink & Creditcard dienen het factuur- en afleveradres gelijk te zijn.).
    4. Controleer je bestelling en bevestig deze met een vinkje.
    5. Klik op verder met betalen. Dan ga je naar een beveiligde omgeving, waar je je betalingsgegevens kunt invullen. Daarna kun je de betaling voltooien.
    6. Hierna ontvang je 2 e-mails: een e-mail ter bevestiging van je bestelling en een e-mail ter bevestiging van je betaling. Je ontvangt tevens een e-mail als je bestelling (na 22:00 uur) is verzonden, met het Track & Trace nummer van PostNL of UPS. Je kunt dan je bestelling volgen en zo weet je precies wanneer je de bestelling kunt verwachten. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je binnen 2 werkdagen de factuur per e-mail.