Klantenservice

Hieronder vind je het antwoord op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice.

Hoe retourneer ik een product?

Hiervoor dien je dit Retourformulier in te vullen. Deze voeg je vervolgens met (1) het product en (2) een kopie van je aankoopbewijs in een verzenddoos. Indien je de doos waarin het product is bezorgd en bijgaand beschermmateriaal hebt weggegooid, dien je zelf een vervangende doos en beschermingsmateriaal te vinden. De doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product stuur je goed verpakt op naar:

 

Haarshop.nl

t.a.v. Afdeling Klantenservice

Ratio 16-B

6921 RW Duiven

 

Haarshop.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Haarshop.nl aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

 

De retourzending wordt door ons binnen 3-5 werkdagen verwerkt.

Heb ik bij Haarshop.nl garantie op mijn gekochte producten?

Dit verschilt per productgroep. Je hebt bij Haarshop.nl in hoofdlijnen 2 productgroepen:

 

  1. Kleurboeken of Verbruiksartikelen (zoals shampoo, wax, gel, enzovoorts)
  2. Tools (zoals kappersscharen, stijltangen, krultangen, enzovoorts)

 

Op Kleurboeken en Verbruiksartikelen heb je geen garantie.

Binnen Tools geldt het volgende betreft garantie.

 

Op alle elektronica producten heb je 2 jaar garantie. Op MaxPro en ISO Pro zit levenslange garantie, mits je jezelf registreert via de registratiekaart van de leverancier, die bij het product wordt geleverd.

 

Op Tondeuses heb je op alles garantie, behalve op slijtage-onderdelen zoals snijbladen en accu's.

 

Op Balmain Extensions zit een half jaar garantie, mits je verzorgingsproducten van Balmain gebruikt.

 

Scharen worden door de leverancier altijd zorgvuldig gecontroleerd op defecten. Wanneer je een schaar defect ontvangt, dien je deze binnen 2 werkdagen terug te sturen. Je krijgt dan van ons een nieuwe. Na deze 2 dagen sturen wij scharen altijd op naar de leverancier, die ze vervolgens controleert. Eventuele kosten die gedurende zojuist beschreven proces ontstaan, zijn geheel voor jou.

 

De eventuele garantie is geldig vanaf de datum die op je aankoopbewijs staat. Je aankoopbewijs is essentieel om aanspraak te maken op garantie.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, dat kan mits je bestelling nog niet verwerkt of verzonden is.

 

Houd bovendien rekening met een langere levertijd. Bijvoorbeeld in het volgende geval: als je een duurder product wil moet je bijbetalen, en je gewijzigde bestelling wordt pas verzonden als we je betaling binnen hebben.

 

Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Hier zijn 2 mogelijke scenario's:

 

  1. Je bestelling ligt nog bij Haarshop.nl.
  2. Je hebt je bestelling al ontvangen.

 

1. Je bestelling ligt nog bij Haarshop.nl.

Als je al wel hebt besteld, maar je product nog niet is verzonden, kun je je bestelling gewoon annuleren. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice.

 

Let op: Heb je het product dat je wil annuleren met een persoonlijke kortingscode gekocht? Geef dit dan aan bij de Klantenservice. Je kortingscode wordt namelijk niet uitbetaald, maar je krijgt wel gewoon een nieuwe persoonlijke kortingscode van ons terug.

 

Is de Klantenservice gesloten? Stuur dan een e-mail (info@haarshop.nl) of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn.

 

Het kan voorkomen dat je 's avonds een bestelling wil annuleren, maar dat de Klantenservice gesloten is. Dan kan het gebeuren dat je bestelling toch wordt verzonden. In dit geval kun je de bestelling kosteloos terug sturen. Neem hiervoor wel eerst even contact op met onze Klantenservice.

 

2. Je hebt je bestelling al ontvangen.

Als je je bestelling al hebt ontvangen en je wil deze graag annuleren, dan valt dat onder het retourproces. Hier vind je alle informatie omtrent het retourneren van je bestelling.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?
  1. We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina's waar je het traceernummer kunt invullen:
  2. Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
  3. Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op.

Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.

 

Land(en)

Levertijd

Nederland

1-2 werkdagen

België, Duitsland & Luxemburg

1-2 werkdagen

Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal & Cyprus.

2-5 werkdagen

Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland & Estland

2-6 werkdagen

Verenigde Staten, Canada, Australië & Nieuw Zeeland

6-8 werkdagen

Overige landen

6-15 werkdagen